גז ללא הפסקה

לבניינים משותפים,  עסקים  ובתים פרטיים

תכנון מערכות גז

תהליכי בנייה של מבנה מכל סוג ולכל מטרה מחייבים הרבה מאוד חשיבה תוך הקפדה על תכנון מדוקדק שיכלול את כל האלמנטים הנדרשים. זה כולל את עבודות השלד, את עבודות החשמל, האינסטלציה, הגז וכל מה שיספק שקט להרבה שנים קדימה.

בכל מה שקשור לתחום הזה של תשתיות גז אין הרבה התייחסות מצד הקבלנים שבונים את הנכס.

משום מה ההתייחסות לתשתיות הגז היא כמשהו שולי למרות שלגז יש חשיבות גבוהה מאוד לאיכות החיים ולהתנהלות השגרתית במקום.

בגלל שזה נראה כך, חשוב שכל לקוח ייקח בחשבון שעליו לדאוג בעצמו לכך שיהיה תכנון מערכות גז, זאת בהתאם לשימוש העתידי שלו במערכות הללו והרצון שלו להשתמש במערכות בעתיד, וידאג לתאום יועץ גז לתשתיות אם זה גז לצרכי תעשייה במבנה ואם זה גז לצורך מערכות החימום במבנה. במקרה של בית פרטי, גם שם אמור הגז להוות אחד הרכיבים הדומיננטיים לבישול, לחימום מים וכן הלאה.

איך מתכננים מערכות גז?

אז איך תכל'ס מתחילים את התכנון של מערכות הגז למבנה מכל סוג?

לפני שאתם מבררים מחיר הקמת מערכות גז, קחו בחשבון את כל מה שאתם תרצו או תצטרכו בהמשך.

נקודת גז לבישול

אם כיריים גז מהווה אצלכם אמצעי הבישול במטבח, אתם חייבים לדאוג כמובן לחיבור גז באזור הזה של הכיריים. למרות שיש היום הרבה אנשים שעברו לכיריים על בסיס חשמל, עדיין מהווה הגז הדבר המרכזי ואמצעי הבישול הזול ביותר וגם הטוב ביותר. כדי לקבל מענה מושלם לנקודת הבישול יש למקם את צנרת הגז באופן כזה שהחיבור יהיה נוח ומותאם.

נקודת גז לצורך חימום מים

בשנים האחרונות הבינו בבתים רבים שחימום המים בגז הוא חימום הרבה יותר יעיל. לצורך כך יש לתכנן מראש את נקודת הגז על ידי יועץ גז כדי שמערכת המים החמים תעבוד ביעילות מירבית.

בעזרת מחמם המים ניתן ליהנות ממים חמים בלי להמתין זמן רב כמו שקורה בדוד חשמל. מחמם המים יוכל לספק מים חמים לכל הברזים בבית או במתחם בהתאם לדרישה של הלקוח וההתקנה שתיעשה בפועל ולפי נפח מחמם המים שיתאים יועץ הגז.

כדי לקבוע את הטמפרטורה הרצויה של המים חשוב שהמכשיר יעבוד באופן מסונכרן יחד עם דוד השמש וזאת כדי לחסוך באנרגיה כמו גם בהוצאות אחרות נלוות.

נקודת גז עבור מייבש הכביסה

מייבש כביסה הפועל על בסיס גז מהווה היום אלטרנטיבה מעולה למייבש הכביסה החשמלי. לקוחות רבים כבר הבינו שמדובר באפשרות שמוזילה במידה רבה בעלויות ואף מאיץ את הפעולה של מייבש הכביסה. הבגדים מתייבשים בחצי זמן ביחס למייבש החשמלי והעלויות הן מזעריות ממש. מעבר לכלך ייבוש במכונה כזו על בסיס גז לא מייצרת חשמל סטאטי והבגדים מתקבלים בלי קמטים ובלי פגיעה בסיבי הבד.

ברור שלשם כך יש לדאוג להתקנה של נקודת גז באזור בו אמור לעמוד מייבש הכביסה.

נקודת גז לחימום

אנשים שמבקשים לחמם את הבית בקמין, בתנור גז או בתנור הסקה צריכים לדאוג גם כן לנקודת גז כדי לחבר את המערכת.

כיום כבר הבינו רבים שהחימום הזול והנעים ביותר הוא לא על בסיס חשמל אלא דווקא על בסיס גז וזה למעשה נותן מענה נעים יותר, חמים יותר וגם זול יותר.

נקודת גז למנגל

אם יש לכם גינה כדאי שתכינו מראש נקודת גז למנגל. זה יחסוך לכם את העבודה אחר כך ואתם תיהנו מניצול מושלם של החצר שלכם.

תכנון מערכות גז ואחר כך גם הקמת מערכות גז מחייבים עבודה של אנשי מקצוע מומחים לתחום. רק כך תוכלו להבטיח לעצמכם עבודה בטוחה, איכותית ומושלמת.

חברת דלקל – לשירותכם!